vo-managementcoaches maakt gebruik van cookies. Lees hier wat dat betekent. Deze melding verbergen
Menu vo-managementcoaches
  • Inloggen

Profielen

  • Beoordeling
  • Naam A → Z
  • Naam Z → A
  • Veelgevraagd
  • Laatst toegevoegd
  • Wouter Abrahamse

    Op zoek naar de uitdaging, bij mijzelf en bij de ander. Vanuit rust en met een duidelijke structuur.

    Profiel bekijken
  • Wim van Gent

    'Mensen verbinden aan hun eigen thema'; dat drijft mij en dat maakt voor een belangrijk deel mijn arbeidsvreugde uit.

    Profiel bekijken
  • Wim van Eijk

    empathisch, ondersteunend en probeer startend leidinggevenden te helpen beter te worden zodanig dat het werk een lust is en blijft i.p.v. een last. Goede leidinggevenden zijn schaars. Voor het onderwijs is het belangrijk dat (jonge) talentvolle leidinggevenden behouden blijven en zichzelf verder kunnen ontwikkelen

    Profiel bekijken
  • Wilma Scholtens

    Ik ben een coach die gericht is op ontwikkeling, jezelf leren kennen. Daarbij daag ik je uit om nieuwe dingen te proberen en daarop te reflecteren. Vanuit een oplossingsgerichte- en vriendelijke werkwijze werk ik samen met jou aan de vraagstukken die voor je liggen.

    Profiel bekijken
  • Wendelien Hoedemaker

    Eigenwijs, energiek, tegendraads en met heel veel liefde voor het onderwijs. Dat ben ik. Zoek jij een coach dit je laat stilstaan als je holt en die je laat hollen als je stilstaat? Ik heb dit schooljaar nog 1 plekje voor een coachee.

    Profiel bekijken
  • Vincent Wolsheimer

    Ik ben rustig, maar direct. Ik hoop jonge startende schoolleiders binnen het management te kunnen houden.

    Profiel bekijken
  • Thijs Jan van der Leij

    Ik heb de opleiding coach practitioner afgerond en ben als coach erg geïnteresseerd in hetgeen mensen beweegt en bezig houdt. De weg die de coachee gaat is uniek. Het geeft me veel voldoening wanneer ik een bijdrage heb kunnen leveren aan het zelfinzicht en zelf oplossend vermogen van de coachee in relatie tot de coachvraag. Ik maak graag gebruik van verschillende werkvormen waartoe beeldende opdrachten en ook het wandelen behoren.

    Profiel bekijken
  • Theo Verhoeven

    Naast het organisatorische werk op een school vind ik het heerlijk en belangrijk om gesprekken te voeren met individuele personen. Steeds vaker gaan die gesprekken ongemerkt richting coaching. Het plezier dat ik aan dergelijke gesprekken beleef en de reacties van de gespreksgenoten gaven mij de boost om de opleiding VO-managementscoach te gaan doen. Dat was een goede keuze. Het plezier en de kunde van het voeren van coachingsgesprekken is daarmee gegroeid.

    Profiel bekijken
  • Sandra Rijnen-Kool

    Authentiek en creatief. Altijd gericht op de verbinding, een goede luisteraar die ook lastige situaties op een gepaste manier luchtiger kan maken.

    Profiel bekijken
  • Rosanne Bekker

    Voor mij is iedere stem het waard om gehoord te worden. Ik ben geïnteresseerd in de drijfveren en de ideeën van mensen en waarom ze doen wat ze doen. Door middel van het stellen van de juiste vragen, probeer ik mensen bewust te maken van hun drijfveren, ideeën en hun handelen. Ik zie mezelf als instrument om ervoor te zorgen dat er door die bewustwording handelingsperspectief ontstaat. Op deze manier kan ik mensen op weg helpen.

    Profiel bekijken
  • Ronald Boorsma

    De afgelopen ruim 26 jaar heb ik vanuit verschillende hoedanigheden en met hulp van - en samen met anderen vele aspecten van het voortgezet onderwijs mogen ervaren op scholen in Friesland en Groningen. In alles heb ik mezelf als mens en leraar meegenomen, zo ook in de dienstbare, helpende rol van coach. Ik ben toegankelijk, door vragen te stellen breed verkennend en tot een kern willen komend. Vooral in situaties waar het 'schuurt', want daar wordt geleerd. Serieus waar het moet, met een kwinkslag en humor waar het kan. Bovendien kan ik me door mijn brede ervaring goed inleven in de context van coachees.

    Profiel bekijken
  • Ron Dorreboom

    Het verbinden van empathie en het behalen van resultaten als schoolleider. Met andere woorden steeds weer een pendel maken vanuit de theorie naar de praktijk en terug. Hoe boek je resultaten zonder de verbinding te verliezen.

    Profiel bekijken
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • …
  • 8

Verfijnen

Naam
Geslacht
Provincie
Functie
Terug naar boven